تور سامویی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 216
نویسنده : seobartar

معبد بزرگ بودا

معبد بزرگ بودا در یک جزیره سنگی کوچک واقع در گوشه شمال شرقی کوه سموی است و یکی از محبوب ترین جاذبه های این جزیره است.  بودا بزرگ در موقعیت مارا نشسته است که کف دست چپ بر روی دامن و دست راست رو به پایین است و انگشتان روی زانو قرارگرفته است. این ژست، نماد استقامت، خلوص و روشنگری است.

در اطراف پایه مجسمه یک حیاط و فروشگاه هایی است که در آن کوفته ، صنایع دستی مذهبی، لباس و سوغاتی ها فروخته می شود و دو تصویر دیگر بودا در غرفه ها وجود دارد.  راه پله با طراحی رنگارنگ و قابل توجه اژدها  به سکویی ختم می شود که در آن بودا نشسته است.

بودایی ها هر روزه برای ارائه میوه ها و گل ها و به پای مجسمه می آیند. گردشگران این مراسم مذهبی ظریف را در هر زمانی از روز می تواند مشاهده کنند.

معبد سامویی معبد سامویی

باغ راز بادمجان

باغ رادان باستان در بالای تپه های داخلی ساحلی کوه سمو پنهان شده است. دارای مجموعه ای مختلف از مجسمه های حیوانات، خدایان و انسان است. هر مجسمه یک داستان برای گفتن دارد، و بیشتر تایلندی ها معنی و اسطوره این آثار هنری را می دانند.

باغ مخفی بودا به نام باغ سحرآمیز نامیده می شود. محیط اطراف باغ دارای آرامش است و در آن آبشار جریان دارد.

باغ راز بادمجان باغ راز بادمجان

Wat Plai Laem

این معبد بودایی در شمال جزیره واقع شده است. معبد دارای دکور و هنر بسیار زیبا است، یک تصویر 18 ساله از گویینین – الهه رحمت و یک بودا بزرگ چینی سفید بر روی دریاچه وجود دارد. در این معبد اگر پولی را برای نگهداری معبد اهدا کنید، به شما یک کیسه ای از غذا داده می شود تا به ماهی دریاچه پرتاب کنید.

مجسمه غول پیکر Guanyin، یک ساختار سفیدرنگ بلندی است که در مرکز معابد قرار گرفته است. پرستش گوئنین به زمان چین باستان برمی گردد اما پرستش آن به نسل های بعد از آن در سراسر شرق و جنوب شرقی آسیا نیز گسترش یافته است.

در این مکان یک نمایشگاه میراث چینی Koh Samui توسط یکی از هنرمندان برجسته تایلند Jarit Phumdonming ، ایجاد شده است.

اعتقاد بر این است که uanyin منبع عشق بی قید و شرطی از همه موجودات است. بسیاری از اسلحه های او به عنوان تصویری از توانایی او در دسترسی و کمک در سراسر جهان است. او همچنین به عنوان الهه باروری دیده می شود و بسیاری از کسانی که در اینجا می آیند برای فرزندان خود دعا می کنند. همچنین برخی از گویینین معتقدند که برای حفاظت از ملوانان در دریا می توانند از این الهه کمک بگیرند.

Wat Plai Laem Wat Plai Laem

آبشار Namuang

زیبایی جزیره سامویی به سواحل آن محدود نمی شود آبشار Na Muang، یک مجموعه با شکوه در Koh Samui  است.

این آبشار در حدود 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون، در ناحیه دره، Na Muang سقوط می کند.

به سبب سایه چشم انداز بنفش خود از سنگ ها، Namtok Na Muang، یا “آبشارهای بنفش”،  نامیده می شود.

بازدید کنندگان با وزن بدنی مناسب، می توانند به پایین آبشار نیز بروند. مسیر آبشار دارای مکان های شیب دار یا لغزنده می باشد، بنابراین پوشیدن کفش های مناسب برای پیاده روی لازم است .

اگرچه دسترسی به آبشارها رایگان است ولی مقدار زیادی پول جهت خرید اسنک و سوغاتی و استفاده از محیط های  شنا، سونا و … با خود همراه داشته باشید.
آبشار نامویانگ آبشار نامویانگ





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , تور های دبی , تور ارزان دبی , قیمت تور دبی , تور دبی با ماهان , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com